• Klienci indywidualni
  • Klienci instytucjonalni
  • Rolnicy
  • Logowanie
  • Google Pay

    Zmiana autoryzacji transakcji dokonywanych przy użyciu usługi Google Pay

    FitBit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

     

    Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

    Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń LINK

     

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi,

    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona

    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

     

    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

     

    Bezpieczeństwo

    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.
     

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    1. Które karty mogę dodać do usług?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    1. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

    1. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

    Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    1. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    1. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    1. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Garmin Pay - płać za zakupy zegarkiem

    Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

     

    Co to jest Garmin Pay?

    Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

     

    Obsługa usługi Garmin Pay

    Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay

    Obecnie do dokonywania płatności można używać następujących urządzeń Garmin.

    https://buy.garmin.com/pl-PL/PL/c10002-p1.html?FILTER_USERPROFILE_GARMINPAY=true&sorter=featuredProducts-desc

     

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    1. Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS.
    2. W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
    3. Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
    4. Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

     

    Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    1. Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
    2. Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

     

    Prywatność i zabezpieczenia – płać bez obaw z Garmin Pay

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

     

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    1. Które karty mogę dodać do usług?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego

    1. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

    1. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

    Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    1. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    1. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    1. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Zebranie Przedstawicieli 23.07.2020

    Szanowni Państwo!

    Zarząd Banku Spółdzielczego w Kurowie zawiadamia członków Banku oraz mieszkańców, że w dniu 23.07.2020 r. o godzinie 9:00, II termin 9:15 w Kurowie w sali konferencyjnej przy ul. Lubelskiej 9 odbędzie się Zebranie Przedstawicieli. Porządek obrad zamieszczamy pod poniższym linkiem:

    Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych w związku z covid-19

    REGULAMIN OTWIERANIA I PROWADZENIA RACHUNKÓW BANKOWYCH DLA OSÓB FIZYCZNYCH

    Uwaga na wyłudzenia na koronawirusa

    Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

    Mikrorachunek podatkowy

    Zmiana dotycząca pracy Banku

    Drodzy Klienci!

    Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.10.2019 r. Bank Spółdzielczy w Kurowie ul. Lubelska 9, 24-170 Kurów w soboty będzie nieczynny.

    Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15-15.15 do Centrali Banku przy ul. Lubelskiej 9 24-170 Kurów oraz jego Oddziałów:

    • Oddział w Markuszowie ul. Lubelska 68 24-173 Markuszów
    • Oddział w Klementowicach, Klementowice 314 c 24-170 Kurów

    EBO Token PRO

    Szanowni Państwo!

    Od 19.08.2019 Bank Spółdzielczy w Kurowie udostępnia swoim Klientom bankowości elektronicznej nową, szybszą i bezpieczniejszą metodę autoryzacji o nazwie EBO Token PRO, zgodną z nową dyrektywą PSD2, która zacznie obowiązywać od 14.09.2019 r. W związku z nową dyrektywą, od dnia 01.10.2019 zostanie wyłączona dotychczasowa metoda autoryzacji EBO Token Desktop.

    Dzięki nowej metodzie autoryzacji mogą Państwo zatwierdzać operacje bankowe za pomocą:

    • kodów przepisywanych z aplikacji EBO Token PRO
    • skanowania kodów QR
    • skanowania odcisku palca

    Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nową metodą.

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkami:

    https://ebotoken.pl/ - Strona poświęcona nowej metodzie autoryzacji
    https://ebotoken.pl/faq/ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące EBO Token PRO
    infolinia: 81 880 88 00
    kurow@bs.bankbps.lublin.pl
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.