• Klienci indywidualni
  • Klienci instytucjonalni
  • Rolnicy
  • Logowanie
  • EBO Token PRO - dostępna jest aktualizacja 1.0.16

    EBO Token PRO - dostępna jest aktualizacja 1.0.16

    Wystarczy wyszukać w sklepie play i uaktualnić!

    REGULAMIN OTWIERANIA I PROWADZENIA RACHUNKÓW BANKOWYCH DLA OSÓB FIZYCZNYCH

    Zmiana organizacji pracy Banku

    Szanowni Państwo,

    Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.

    Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

    W zastępstwie osobistych wizyt w:

    • Centrali w Kurowie, zalecamy korzystanie z kontaktu telefonicznego, pod numerem telefonu: 81 880 88 00
    • Oddziale w Markuszowie, zalecamy korzystanie z kontaktu telefonicznego, pod numerem telefonu: 81 881 89 00
    • Oddziale w Klementowicach, zalecamy kontakt telefoniczny z Centralą w Kurowie (Oddział w Klementowicach pozostanie na ten okres zamknięty)

    Ponadto rekomendujemy:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.  

    Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

    Uwaga na wyłudzenia na koronawirusa

    Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

    Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

    Jak działają oszuści?

     

    • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
    • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
      W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
    • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.

     

    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia
    w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

     

    Pamiętaj, że:

    • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
    • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank
    • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

     

    Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

    Mikrorachunek podatkowy

    Od 1 stycznia 2020 r. weszły zmiany w płaceniu podatków VAT, PIT i CIT, które należy dokonywać na indywidualny rachunek podatkowy prowadzony zarówno dla osób fizycznych jak i dla przedsiębiorców.

    Każdy podatnik musi wygenerować własny indywidualny rachunek podatkowy. Służy do tego generator mikrorachunku podatkowego dostępny na stronie podatki.gov.pl

    Zmiana dotycząca pracy Banku

    Drodzy Klienci!

    Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.10.2019 r. Bank Spółdzielczy w Kurowie ul. Lubelska 9, 24-170 Kurów w soboty będzie nieczynny.

    Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15-15.15 do Centrali Banku przy ul. Lubelskiej 9 24-170 Kurów oraz jego Oddziałów:

    • Oddział w Markuszowie ul. Lubelska 68 24-173 Markuszów
    • Oddział w Klementowicach, Klementowice 314 c 24-170 Kurów

    EBO Token PRO

    Szanowni Państwo!

    Od 19.08.2019 Bank Spółdzielczy w Kurowie udostępnia swoim Klientom bankowości elektronicznej nową, szybszą i bezpieczniejszą metodę autoryzacji o nazwie EBO Token PRO, zgodną z nową dyrektywą PSD2, która zacznie obowiązywać od 14.09.2019 r. W związku z nową dyrektywą, od dnia 01.10.2019 zostanie wyłączona dotychczasowa metoda autoryzacji EBO Token Desktop.

    Dzięki nowej metodzie autoryzacji mogą Państwo zatwierdzać operacje bankowe za pomocą:

    • kodów przepisywanych z aplikacji EBO Token PRO
    • skanowania kodów QR
    • skanowania odcisku palca

    Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nową metodą.

    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkami:

    https://ebotoken.pl/ - Strona poświęcona nowej metodzie autoryzacji
    https://ebotoken.pl/faq/ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące EBO Token PRO

    Nowa Sala Obsługi Klienta

    Szanowni Klienci!

    Pragniemy poinformować, że pod koniec ubiegłego roku w Banku Spółdzielczym w Kurowie została oddana do użytku nowa Sala Obsługi Klienta.
    W sali znajdują się m.in.:

    • 5 stanowisk obsługi klientów
    • kasa
    • stanowisko komputerowe dla klienta
    • kącik dla dzieci
    • fototapeta z panoramą Kurowa

    Serdecznie zapraszamy!

    Rachunek VAT

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. dla każdego Klienta posiadającego rachunek rozliczeniowy w PLN otworzył rachunek VAT.

    Zgodnie z w/w Ustawą, otwarcie i prowadzenie rachunku VAT nie wymaga podpisania odrębnej umowy lub Aneksu do umowy. Ponadto informujemy, że z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunku VAT, Bank nie pobiera żadnych dodatkowych prowizji.

    Jednocześnie informujemy, że dodatkowo numer NRB otwartego rachunku VAT oraz zasady i terminy informowania Klienta o saldzie rachunku VAT są dostępne w placówkach Banku.

     

    Z poważaniem

    Bank Spółdzielczy w Kurowie

     

     

     

    infolinia: 81 880 88 00
    kurow@bs.bankbps.lublin.pl
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.