• Klienci indywidualni
  • Klienci instytucjonalni
  • Rolnicy
  • Logowanie
  • FitBit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

     

    Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

    Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń LINK

     

    Jak zacząć korzystać z usługi?

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi,

    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona

    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

     

    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

    Aby zapłacić zegarkiem:

    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

     

    Bezpieczeństwo

    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.
     

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
    1. Które karty mogę dodać do usług?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    1. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

    1. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

    Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    1. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    1. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    1. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    wstecz
    infolinia: 81 880 88 00
    kurow@bs.bankbps.lublin.pl
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.