• Klienci indywidualni
  • Klienci instytucjonalni
  • Rolnicy
  • Logowanie
  • Zmiany w usłudze 3D Secure

    Szanowni Państwo,

    Od dnia 15 lutego 2021 r. nastąpi zmiana w usłudze 3D Secure:

    • obowiązkowe stanie się podawanie przez Klientów PINu podczas realizowania transakcji z usługą 3D Secure. Klient zawsze jako pierwszy czynnik uwierzytelnienia przy transakcji Internetowej z usługą 3D Secure będzie musiał podać kod PIN ustanowiony przez siebie w portalu Kartosfera.
    Klienci, którzy już wcześniej ustanowili sobie PIN dla usługi 3D Secure

    W celu realizacji transakcji kartowych z tą usługą nie muszą wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Podczas realizacji transakcji z 3D Secure - tak jak obecnie będą je musieli potwierdzać PINem i kodem otrzymanym SMSem.

    Klienci, którzy jeszcze nie mają ustanowionego PINu

    Aby korzystać z płatności z usługą 3D Secure klienci muszą ustanowić PIN dla transakcji z 3D Secure. Po zalogowaniu się w portalu Kartosfera.pl i ustanowieniu PINu Klient będzie mógł realizować transakcje z 3D Secure podając podczas takiej transakcji w pierwszej kolejności kod PIN a następnie kod otrzymany SMSem.

    Ustaw PIN już teraz - zaloguj się do Kartosfera.pl

    wstecz
    infolinia: 81 880 88 00
    kurow@bs.bankbps.lublin.pl
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.